ScanOrder

Scann og Bestill | Lagerstyring


 

ScanOrder er et effektivt og tidsbesparende bestillings- og lagersystem. Med kun en smarttelefon eller nett-brett, kan du enkelt scanne og bestille varer. Om du ønsker, kan du nå også velge å ha lagersystem i ScanOrder. Dette vil gi deg full oversikt over ditt varelager. Ved å scanne varer inn- og ut av lager vil din lagerbeholdning alltid være oppdatert i ScanOrder, og du vil få en varsling hver gang du begynner å gå tom for en vare. I tillegg kan ScanOrder lagersystem brukes til tidsbesparende, enkel og effektiv varetelling.

Ønsker du bokssystem på ditt lager, hjelper vi deg gjerne igang med dette. ScanOrder boksene er gjennomsiktige så du enkelt kan se innholdet, praktiske skillevegger kan brukes for ytterligere organisering og boksene er dessuten helt frivillig å ta i bruk. Se våre ScanOrder bokser her!

Scan og bestill - raskt og enkelt, og samtidig få full oversikt over ditt varelager!

    Se ScanOrder film her.

 


 

NYHET! Nå med full Lagerstyring

1. juni 2021 lanserte vi en ny og forbedret ScanOrder, nå med funksjonen Lagerstyring. Du velger selv om du ønsker å ta i bruk Lagerstyring eller å kun bruke den enkle Scann og Bestill delen. Begge varianter er tilgjengelig i den nye versjonen av ScanOrder.
 

Den nye funksjonen Lagerstyring er et brukervennlig, effektivt og tidsbesparende system som gir deg full kontroll over ditt varelager;

 

  • Full oversikt over din beholdning, til enhver tid!   

  • Snart tom varsling

  • Oversikt over dine bestillinger

  • Oversikt over dine restordre

  • Enkelt, tidsbesparende varemottak

  • Varetelling med komplette lister til ditt regnskap

 


Ønsker du tilgang til Lagerstyring i din ScanOrder?

Ta kontakt med oss, vi hjelper deg i gang!


 

Hvordan komme i gang med ScanOrder?

Alt du trenger for å komme i gang med ScanOrder på din klinikk, er en smarttelefon eller nettbrett. 
ScanOrder fungerer både på iOS og Android enheter.
ScanOrder er alltid synkronisert med nettbutikk, og du kan enkelt kombinere bestillinger via pc og scanning.

1. For å komme i gang med ScanOrder på din klinikk, er første steg å ta kontakt med din lokale distriktsansvarlig i LIC Scadenta. Sammen kartlegger vi ScanOrder-behovet ved din klinikk;

  • Scan og bestill, eller
  • Full lagerstyring

2. Vi kommer til din klinikk med en vareliste og et forslag til bestillingsantall og minimumsverdier. Denne  redigerer vi sammen og dere får full opplæring i hvordan klinikken tar i bruk ScanOrder.

3. Dere får utlevert et  fullt sett med QR-etiketter til klinikken i tillegg til en komplett  ScanOrder perm

 

Tilgang til ScanOrder med brukernavn og passord får du via din distriksrepresentant.

ScanOrder finner du her;
https://scanorder.licscadenta.no

 

 

 

Last ned brukermanual her.

Vi kommer gjerne til din klinikk for 
demonstrasjon og veiledning!

Ta kontakt med oss i dag!