Kundecase, ScanOrder

07.08.2023

En helt ny hverdag

med ScanOrder

 

Lena Solli Reimann, Tannlegeassistent ved Haslum Tannlegekontor

 

Haslum Tannlegekontor opplever en enklere, mer effektiv og kostnadbesparende hverdag etter å ha implementert ScanOrder på klinikken. 

 

Når startet dere med ScanOrder?

Vi startet med ScanOrder i 2022. Vi startet opp med den enkle varianten, Skann&Bestill, og utvidet til Full Lagerstyring i januar 2023.

 

Hvorfor ønsket dere ScanOrder ved klinikken?

Behovet meldte seg da jeg ble ansatt ved klinikken. Jeg er et utpreget ordensmenneske og ønsket både mer kontroll og enklere rutiner ved bestilling, varemottak og ikke minst varetelling. 

Vi brukte alt for mye tid på bestilling av varer. I tillegg hadde vi lite oversikt over varelageret vårt og ting gikk rett og slett ut på dato. 

Etter et møte med sjefen ble vi raskt enige om at det var på tide å installere ScanOrder på klinikken.

Vi brukte alt for mye tid på bestilling av varer. I tillegg hadde vi lite oversikt over varelageret vårt og ting gikk rett og slett ut på dato. 

Lena Solli Reimann, Tannlegeassistent ved Haslum Tannlegekontor

Hvordan fungerer varebestillingen etter dere innstallerte ScanOrder?

Hverdagen er en helt annen! Vi sparer masse tid hver eneste dag. Vi brukte mye tid på varebestilling tidligere. Vi kunne lete etter enkelte produkter i lang tid når vi hadde tatt de siste produktene fra lageret og kastet esken, ingen husket hva produktet het eller hvor det kom fra.

Nå skanner vi QR-koden og legger i handlekurv, enklere blir det ikke. Vi trenger ikke å lete etter produkter, vi har QR-koder på alle produktene vi bruker på klinikken.